SĂPUN TRANSPARENT CRISTAL

IMG_5004_Ls

Ne-am uitat multă vreme la acest săpun până am decis să-l facem într-o abordare oarecum personală. Chiar și atunci când te gândești tu la ceva, nu înseamnă că ai fost totuși și primul, însă asta este o temă delicată. Oricum ar sta lucrurile, avem o abordare a noastră și am putut observa diferențele. Este un săpun superb! N-ar trebui să fie ăsta primul lucru spus despre un săpun, mai ales aici, dar asta e realitatea. Știam asta. Noi ne-am concentrat pe partea utilizării. Un săpun cu ULEI DE COCOS, PALMIER, RICIN, cu UNT DE SHEA NERAFINAT, cu GLICERINĂ VEGETALĂ, ZAHĂR NEPROCESAT, APĂ DE COCOS, ULEI ESENȚIAL DE CITRONELLA. Pentru decor am folosit FLORI DE GĂLBENELE, care se văd foarte clar în interiorul săpunului. Cele 3 culori le-am obținut exclusiv vegetal: galben (culoarea naturală a acestui săpun), verde (colorat cu pudră de trifoi) și roșu (colorat cu pudră de manjistha).

Vesele, aspectuoase, dar și spumăcioase, recomandate pentru mâini, piele normală/grasă, au și un miros care te cucerește imediat.

Sunt și un ideal cadou pentru diferite ocazii, mai ales într-un ambalaj care pune și mai mult în valoare acest tip de săpun.

butoncc1230

Leave a Reply

