SĂPUN DE VIȚĂ NOBILĂ

IMG_0475_Ns

Un săpun cu sau pe bază de vin? Care să nu miroasă totuși a vin? Pentru că despre gust nu vă pot spune nimic și nici nu recomand să-l gustați. Ei bine, da, un săpun cu vin, care nu-și trădează o clipă calitățile. Cine se gândește că acest săpun ar putea fi de-o delicatețe aproape ireală? Și totuși este delicat, fin la atingere. Pe lângă uleiurile cu care v-am obișnuit deja, am folosit și un ulei pe care nu l-am mai pus în săpun – ULEI DE FISTIC, ce catifelează și fiind bogat în Vitamina E, este un antioxidant, oferind protecție și elasticitate pielii. O altă premieră este și lichidul folosit – VIN ROȘU, dar nu orice fel de vin roșu, ci unul premiat cu medalia de aur la un concurs de vinuri (pentru că am vrut să oferim calitate și pentru că am putut face asta). Pe lângă toate vitaminele și mineralele conținute, strugurii sunt celebri pentru conținutul de resveratrol, un foarte puternic antioxidant natural care combate radicalii liberi vinovați de îmbătrânirea pielii. Am preparat vinul cu multe mirodenii – anason, cuișoare, scorțisoară, portocale, astfel încât acest săpun nu mai are uleiuri esențiale, fiind astfel recomandat absolut tuturor categoriilor de vârstă și tipuri de piele.

butoncc1230

Leave a Reply

