SĂPUN LAVANDĂ

IMG_4983_Ls

Fiecare, când începe să facă săpun, are în minte un model pe care îl vede ideal, pe care și-l dorește întocmai cum și l-a imaginat. Ușor de transpus în realitate clar nu e, însă vă pot spune că mă declar mulțumită. Acesta este săpunelul visat de mine, deoarece a prezentat o mare provocare – să iasă mov în mod natural. Am macerat în uleiurile de MĂSLINE EXTRAVIRGIN, DE RAPIȚĂ BIO și DE RICIN rădăcina de ALKANET, o plantă de pe coastele Mării Meditareene, cu aplicații în medicina tradițională datorită proprietăților sale vindecătoare, antibacteriene, antiseptice și antiinflamatoare, ea având în compoziție substanțe flavonoide, ceroase, taninuri și alcannina. Am adăugat UNT DE MANGO și DE SHEA BRUT, iar ca noutate ULEIUL DE CAISE BIO, apreciat pentru efectul regenerator, iluminator, hidratant, de întinerire și revitalizare a pielii. O altă premieră este faptul că mierea și mătasea naturală le-am scăldat exclusiv în APĂ DE COCOS BIO, care, pe lângă faptul că hrănește pielea, echilibreaza PH-ul acesteia.
Mirosul este dat de ULEIURILE ESENȚIALE DE LAVANDĂ și de MENTĂ, un miros fresh, de vară. Fluturașii, o altă preferință de-a mea, sunt realizați exclusiv din săpun 100% natural.

Un săpun pe sufletul meu într-o editie limitată!

butoncc1230

Leave a Reply

