UNGUENT CU CĂTINĂ

img-20160915-wa0003s

Cândva am vrut să spun despre un produs anume că este deosebit și n-am putut. Când toate sunt deosebite, nu prea mai merge să spun despre unul. Fiecare în parte a fost ales în mod special. Cu toate astea, sunt produse care îmi plac mie mai mult. N-am putut să nu profit de minunata cătină acum pe început de toamnă și să nu îmbogățim unguentele din gama noastră. Despre beneficiile sale am tot auzit toți, ȋnsă numai folosind, ne şi convingem. Cătina grăbeşte vindecarea arsurilor şi rănilor, tratează eczemele şi psoriazisul, fiind dintre cele mai bune remedii pentru tratarea rănilor de la nivelul tegumentelor şi mucoaselor. Datorită vitaminelor A, B1, B2, C, E şi licopenului, are proprietatea de a stimula regenerarea pielii.

Cătina este folosită nu numai în tratamentul bolilor de piele, ci şi pentru menţinerea tinereţii pielii, avȃnd acţiune nutritivă, revitalizantă şi regeneratoare. În fructele de cătină se găseşte cuercitină, o substanţă cu proprietăţi antioxidante, analgezice, antibacteriene.

Unguentul are un miros divin a cătină pură, iar culoarea se datorează licopenul, pigment natural ce menţine elasticitatea pielii şi încetineşte procesul de îmbătrânire. Pentru un efect şi mai puternic, am ȋmbogăţit acest unguent cu ULEI DE GĂLBENELE. Evident, pe mine m-a cucerit!

butoncc1230

Leave a Reply

