Misiune îndeplinită

Mai țineți minte unguentul cu tătăneasă, rostopască și gălbenele? La vremea respectivă nu am avut suficient câte cereri au fost și am explicat de ce prin natura ingredientelor și prin cum am ales noi să-l facem. Nu am regretat niciodată această decizie. Calitatea a fost primul lucru la care ne-am gândit. Și chiar despre asta este vorba acum. Când cineva a avut o rană, a folosit unguentul și a fost impresionat de cât de bine a acționat, involuntar apar și în noi anumite sentimente. Și să nu fim înțeleși vreodată greșit. Acest produs sigur nu este unic în acțiunea sa și poate nici cel mai bun posibil printre cele de sinteză chimică, însă este absolut natural și la un nivel calitativ foarte ridicat.

Suntem conștienți că nu toate produsele naturale de peste tot sunt la fel. De asta ne-am ales drumul cu o serie de principii pe care le respectăm. Este chiar păcat să nu profităm pe cât posibil de orice produs natural, dar făcut cu respectarea naturii și a ingredientelor. În plus, cea mai mare mulțumire posibilă este de genul celei de mai sus.

Leave a Reply

