LUMÂNĂRI DE MASAJ

img_5595_ls

Masajul… un moment de plăcere și de răsfăț, cel puțin pentru mine. Și da, recunosc, sunt dependentă de băile fierbinți și de masaj 😉 Sunt momente în care mă deconectez de tot ce a fost peste zi, în care mă relaxez și îmi acord mie un pic de atenție. În fond și noi merităm, nu? Iar pentru că iarna uleiul de masaj este cam… rece, am făcut varianta caldă sub forma unor lumânărele ce par obișnuite, însă sunt făcute din UNT DE SHEA și DE CACAO NERAFINATE ambele, ULEIURI PRESATE LA RECE, puțină CEARĂ DE SOIA, iar pentru un strop de aromaterapie am adăugat ULEI ESENȚIAL DE LAVANDĂ și DE YLANG YLANG. Acestea se aprind, se lasă câteva minute până se topește compoziția, apoi se toarnă direct în palmă și se efectuează masajul. Nu frige, deoarece aceste uleiuri au punctul de topire la maxim 40 de grade, ideal pentru corpul uman. Porii dilatați de la căldură vor absorbi mai repede și în profunzime uleiurile, pielea rămânând catifelată și perfect hidratată. Iar senzația… chiar nu o pot descrie în cuvinte, încercați și mă veți înțelege. Iar mie nu-mi rămâne decât sa va urez RELAXARE MAXIMĂ!

butoncc1230

Leave a Reply

