SĂPUN SPA CU NĂMOL DE TECHIRGHIOL

15774752_1858181381067616_7784680778947279930_o

Săpun Spa cu nămol am vrut și… chiar este de Spa. Ne-am dorit mult să ne îndepărtăm de imaginea neprietenoasă a nămolului. Am plecat de la aspectul vizual în primul rând. Culoarea este oarecum neutră, săpunul se înfățișează cu un vernil plăcut și inserții transparente. Este un săpun de Spa, de răsfăț, de bucurat toate simțurile. Și pomenind despre simțuri, am inclus și puțină aromaterapie, prezentă exact atât cât trebuie, cât să închizi ochii și să te cuprindă o stare de relaxare numai prin sugestiile olfactive. Și la final am lăsat atingerea… acest săpun te învăluie într-un strat de catifea. Te surprinde cu atingerea sa, te mângâie ca o șoaptă dulce, lăsând o piele moale și o senzație cu totul deosebită. Așa-i că nu vă așteptați la asta de la un săpun cu… nămol? Este exact ce ne-am dorit. Și un mic fost secret de acum, dacă îl spun, este unul dintre săpunurile mele preferate dintre tot ce-am făcut sau folosit vreodată.

La turnare desigur că era mai pronunțată nuanța, dar culorile își fac de obicei de cap  mai târziu 😀

15311029_10154798731294494_1802645853_o

Nămolul negru de Techirghiol, lucios, onctuos are un miros caracteristic și posedă proprietăți fizice care îl fac extrem de util în tratamentul diferitelor afecțiuni. El reprezintă un unicat din toate punctele de vedere:
– Tratează reumatismul cronic, osteoartritele, artrita, dureri ale ligamentelor musculare, suferințe ale încheieturilor, eczeme, psoriazis, boli neuro-dermatice, acnee, dureri de cap, nevralgii, stres;
– Curăță în profunzime pielea minimalizând apariția ridurilor, revitalizând complexul la nivelul țesuturilor, eliminând toxinele, îndepărtând grăsimile, reduce apariția celulitei, purifică, catifelează și readuce culoare și strălucire pielii.

butoncc1230

One thought on “SĂPUN SPA CU NĂMOL DE TECHIRGHIOL

  1. Pingback: SĂPUN CU LUFA | C&C Natural

Leave a Reply

