Un nou an…

Vă scriu întâi câteva cuvinte (sau poate mai multe) despre anul care tocmai s-a dus. Și s-a dus cu multă muncă, dar și satisfacții. Cu zeci de ore petrecute pentru a asigura cea mai bună calitate produselor oferite, dar și cu bucuria mulțumirilor primite din partea celor care le-au folosit. Cu mult efort în alegerea celor mai bune ingrediente, cu renunțarea la furnizori care au decis să urmeze altă cale decât ce mi-am dorit, dar și cu noi colaborări. Un an cu multe schimbări pe toate planurile pentru mine personal. Un an în care într-un fel m-am redescoperit. Un an în care am ajuns să apreciez tot mai mult efortul din spatele acestor produse și propriile convingeri, la care n-am renunțat și nu voi renunța pentru că știu ce înseamnă calitatea pe care urmăresc permanent să o obțin, fără compromis.

În anul ce tocmai a început voi duce mai departe cele începute, chiar dacă înseamnă eforturi suplimentare pe toate planurile. Sunt conștientă de asta, observ asta zilnic, însă n-ar mai avea sens ceea ce se întâmplă aici, dacă ar fi altfel. Totul este susținut de un anumit nivel la care nu voi renunța niciodată, oricât de dificil va fi drumul.

Vă mulțumesc tuturor celor care ați avut încredere în mine și în ceea ce am făcut și fac cu cea mai mare dăruire! Mă regăsesc în fiecare dintre voi și am convingerea că împărtășim valori comune și din multe puncte de vedere și voi sunteți motivul pentru care fac toate lucrurile astea.

Leave a Reply

